Webkonferanse på møterommet (HD)
ring oss nå: 67 49 24 50 (man-fre 08-20)
Med Meetcon Møterom får du et høykvalitets møterom med opp til UltraHD (4K) kvalitet, tilpasset både ordinære møterom og større konferansesaler. Våre møterom leveres med førsteklasses bilde og lyd. Meetcon leverer både PC-baserte løsninger samt videokonferanse utstyr basert på en H323 plattform.
Webbaserte møteromsløsninger
Med Meetcon Møterom kommer du så nære fysiske møter som mulig, selv med deltagere/møterom spredt over hele verden. Våre møterom kommer med et profesjonelt lydanlegg, mikrofoner kamera med zoom/pan/tilt opp til UltraHD kvalitet
Møteromutstyret kan tilpasses rommets størrelse og utforming, og vil kunne tilpasses større rom / auditorium.
Møte mot andre møterom eller enkeltstående PC’er
Meetcon Møterom gir anledning til å kommunisere med andre videokonferanse-rom i egen organisasjon eller mot kunder og partnere. Det er i utgangspunktet ingen begrensning på antall møterom som kan knyttes opp. Det er også mulig å kalle opp enkeltstående deltakere som sitter foran sin egen PC – fra der de måtte befinne seg, uten at det kreves egen programvare. Dette gir en unik mulighet til å inkludere ansatte/partnere / prosjektdeltagere på reisefot eller ute, når det er vanskelig for dem å møte fysisk.
Møte med eksterne uten at disse har egne løsninger for videokonferanse
Møter kan kjøres mot eksterne samarbeidspartnere / kunder, uten at disse trenger å ha en egen videokonferanseløsning eller å være kunder av Meetcon. De trenger i det enkleste scenariet kun en PC i nett samt webkamera og et headsett/bordmikrofon for å kunne koble seg til din bedrifts møterom.
Vise presentasjoner, regneark eller websider
Med Meetcon Møterom ser og hører alle hverandre med førsteklasses bilde og lyd. Deltagere kan dele filer og programmer for gjensidig diskusjon og presentasjon. Vår løsning gir også mulighet for å kommentere, peke og markere innhold i presentasjoner. Via egen funksjonalitet for applikasjonsdeling, kan deltagere f.eks dele et regneark og jobbe sammen på dette.
Totalansvar
Våre løsninger leveres ferdig konfigurert og satt opp, og kan tilpasses den enkelte kundes behov. Vi tar et totalansvar for oppsett og test av utrustning og kommunikasjon. Vi har et etablert supportapparat og håndterer alle henvendelser knyttet til teknisk bruk, knyttet til evt driftsproblemer, “fingertrøbbel” og bruk av våre løsninger.